sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Scenariul Parchetului in baza caruia am fost condamnat de Tribunalul Bihor



Se presupune ca in seara zilei de 31oct.1995, in urma unor discutii in contradictoriu cu cei doi amici ai mei (HONCIUC G. si ROTARIU G.), care mi-au reprosat ca nu am avut curaj sa merg cu ei sa facem rost de bani, m-as fi hotarat sa le demonstrez cum se ucide un om. In aceste conditii eu m-as fi inarmat cu un satar(toporisca), Honciuc cu o bata si un spray paralizant, iar Rotariu cu un spray lacrimogen.

Ne-am deplasat in zona Magazinului Crisul de unde am luat un taximetrist si i-am fi comandat soferului – Nagy Adalbert – sa mearga pe strada Facliei. Aici i-am fi cerut sa opreasca, moment in care l-am fi lovit cu salbaticie, eu cu satarul, iar Honciuc cu bata. L-am fi scos din masina pe partea dreapta si l-am fi introdus in portbagaj, dupa care eu si Honciuc ne-am fi deplasat cu masina victimei aproximativ 500m si, pe o straduta laterala, am fi abandonat si masina si victima.

Se presupune ca am fi luat de la victima suma de 15.000 lei (contravaloarea a 20 litri de benzina la vremea aceea).

Ne-am fi spalat (?) pe malul Crisului si apoi ne-am fi deplasat pe jos la masina mea ce era parcata langa Parcul Muncitorilor, in apropierea hotelului Elite.

Fara sa ma fi schimbat de hainele pline de sange, m-as fi culcat linistit (?) pe bancheta din spate, iar celor doi le-as fi ordonat (?) sa mai talhareasca un taximetrist. Acestia, fara sa se schimbe la randul lor de hainele pline de sange, au plecat tot in zona magazinului Crisul de unde in jurul orelor 22.55-23.00 au luat un alt taximetrist – Vajna Tibor – cu care s-au deplasat tot pe strada Facliei (?) unde au incercat sa-l talhareasca. Nu au reusit acest lucru, insa au reusit sa dispara de la locul faptei.

2 comentarii:

  1. nimic nu mai e surprinzator la ora actuala in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. surprinzator? da tu nu eshti roman bai cacat cu ochi?! imi amintesc de clipu ala care l-am vazut la TV odata cu batrana aia bolnava care zice ca cica trebuie sa se duca la doctor sa-shi trateze picioru.. da vai saracutza de ea n-are bani sa dea mita medicului shi ne indeamna duios sa nu mai dam shpaga. da ea cand era-n floarea varstei nu dadea mita? ba da normal.. daca ea n-ar fi dat mita-n tineretze, poate coruptzia era mai scazuta acuma. asha cum itzi ashterni, asha dormi. acuma daca atzi ales sa mergetzi pe drumu asta la dracu, du-va tare-n continuare.. drum bun!

    RăspundețiȘtergere