joi, 24 ianuarie 2008

pentru toti cei care...

Pentru toti cei care se intreaba de ce nu fac una sau alta...
De 12 ani (10 ani in arest, 2 in libertate dupa ce am fost achitat de catre Curtea de Apel Oradea) am incercat tot ce era omeneste posibil.
am facut pe rand:
- contestatii in anulare;
- revizuiri;
- litigii cu statul roman si diverse institutii si autoritati publice pentru imbunatatirea legislatiei in vigoare si reintroducerea recursului in anulare in materie penala astfel incat greselile "baietilor de treaba" de la ICCJ sa nu mai ramana acoperite de tacere;
- plangeri penale impotriva magistratilor care m-au judecat si a politistilor si procurorilor care m-au anchetat. Acestia din urma au facut si uz de forta fizica, au abuzat in fel si chip;
- plangere la Curtea Europeana a Drepturilor Omului: dosarul troneaza intr-o nesimtita nepasare de peste 7 ani pe masa magistratilor europeni; poate ca libertatea unui om n-o fi chiar atat de importanta pe cat imi place mie sa cred;
- am avut la un moment dat in 2005 o perioada in care am trimis sute de scrisori (la propriu) paralamentarilor romani tocmai pentru a le solicita sprijinul in demersul meu pentru a-mi demonstra nevinovatia. Am facut sacrificii pe care nimeni niciodata nu si le va putea imagina pentru ca eu sa trimit acele peste 200 de scrisori. Si cand ma gandeesc ca cele mai multe au fost probabil aruncate la cos, ma apuca o stare ...sa-i zicem de tristete;
- cazul meu apare intr-o carte ce se numeste "ERORI JUDICIARE"!? Mi se pare chiar caraghios.
- s-au scris zeci de articole pe care cu timpul le voi posta si pe acest blog;
- am aparut in diverse emisiuni Tv; printre cele mai importante: 4 episoade in "MISIUNE IMPOSIBILA" - realizator Adriana Stoicescu; "6 VINE PRESA"; Stiri Antena 1; Pro tv etc.;
- am intrat la un moment dat in refuz de hrana tocmnai pentru a protesta impotriva batailor si tratamentelor la eram suspus la Oradea. Nu am mancat absolut nimic 30 de zile. Mi-am distrus ficatul, stomacul...Si nu a servit la nimic;
- am sunat zeci de oameni care se dau rotuzi si destepti pe la televizor si care nu contenesc cu efuziunile de empatie pentru "popor" atunci cand camere de filmat sunt pe ei. Rezultatul? Nu le pasa. Ii doare fix in cot (si nici macar acolo) ca eu mor pur si simplu pe zi ce trece
Au fost putini politicieni care au avut curajul sa se implice intr-o astfel de cauza. Printre putinii care si-u gasit si timp si disponibilitate si verticalitate sa spuna lucrurilor pe nume a fost d-na senator NORICA NICOLAI. Incepand cu anul 2005 si pana in prezent a incercat, in limita atributiilor ce ii reveneau ca membru al senatului, sa-mi ofere sprijinul domniei sale astfel incat cazul meu sa poata fi cunoscut. A aparut si la diverse emisiuni cu tema juridica difuzate de B1 Tv in cadrul carora, in calitate de fost procuror, a criticat maniera superficiala si abuziva in care am fost anchetat si condamnat;
- am trimis vreo 3 cereri de gratiere - Basescu gratiaza doar traficanti de droguri si batranele trecute de 80 de ani. nu ma incadrez in nici una din cele doua categorii;
- m-am dat cu capul de pereti - nu a servit la absolut nimic. M-am trezit tot acolo unde eram si cu o secunda inainte: Penitenciarul Rahova.

Am incercat tot ce se putea incerca. La un moment dat ma gandeam sa initiez o campanie de strangere de semnaturi in favoarea gratierii mele. Nici eu nu mai striu ce sa mai inventez. un lucru este cert insa. Nu am voie sa-mi pierd speranta ca voi iesi afara si nu am voie sa ma opresc. Sunt dator fiicei mele, familiei mele, sunt dator fata de mine.
Cam atat pentru azi. E tarziu si vine apelul...
Seara buna va doresc si...liniste in suflet

Un comentariu:

  1. Ma numesc Daniela si sunt din Oradea, mi-e rusine pentru acei concitadini ai mei asa-zisii justitiari ai acestui judet care au avut urechile si ochii indreptati in alta parte, alta decat aflarea adevarului. Nu ma mira judecata lor stramba, ma revolta ! Este bine stiut faptul ca nu numai in Oradea, dar si in alte orase exista judecatori sau procurori care au interese si legaturi stranse cu cei de care ar trebui sa ne apere. Este scandalos sa accepti mita si jocuri murdare in schimbul liberatii cuiva. Si nu e vorba de luni, ci de 25 de ani de inchisoare.Chiar daca i se face dreptate d-lui Moldoveanu, acesti ani nu se mai intorc, toata suferinta si framantarea acestui om ramane in sufletul atata de pus la incercare in penitenciarele prin care s-a perindat alaturi de toti cei care si-au murdarit mainile cu sange, care au furat, care au facut lucruri pe care un om normal nu si le poate inchipui.
    Imi vine sa plang si sa urlu de furie, nu stiu cum o sa pot dormi la noapte si ma mir ca aceia care au rapit ani din viata acestui om si a cine stie cator nevinovati, stau linistiti si isi vad inainte de viata, ba chiar se pot uita in oglinda.
    Ce poti spune unui om care se afla in puscarie nevinovat??? Nu pot sa-ti spun Mihai decat ca m-a impresionat cazul tau, mainile imi tremura in timp ce scriu randurile astea , iar in ochi am lacrimi amare de neputinta si nu pot decat sa iti promit ca daca imi va sta in putere chiar si sa scriu un rand pentru a schimba situatia din justitia romaneasca, o voi face cu orice pret ca jurist, ca om , ca femeie si mama. Iar celor care fac marsavii , iau mita si trimit oameni nevinovati in inchisori asa primeasca inapoi de la viata!
    Sper sa se faca dreptate si sa ne poti ierta pentru indiferenta noastra...pentru ca toti avem parte din vina, vina de a nu fi facut nimic, vina de a fi pasivi.

    RăspundețiȘtergere