marți, 22 ianuarie 2008

Dupa mai bine de 10 ani petrecuti in puscarie stau si ma intreb cum de mai sunt normal la cap. Si eu sunt surprins ca nu am innebunit.
A devenit dureros de la o vreme. Sunt atatia care iti dau dreptate, atat de de putin cei care vor si pot sa faca intr-adevar ceva.
Situatia mea este cel putin delicata.
Juridic vorbind, abrogarea recursului in anulare a eliminat practic orice posibilitate pentru cei condamnati definitivi de a mai beneficia de un proces echitabil.
Sunt nevinovat si habar nu am cui ar trebui sa-i pese?!
La judecarea recursului de catre fosta CSJ nu am avut aparator (nici macar din oficiu) si nici macar nu mi s-a dat dreptul la ultimul cuvant.
Minunatilor judecatori nu le-a pasat ca aveau in fata lor un om care era in libertate de 2 ani de zile tocmai pentru ca o instanta din Romania, Curtea de Apel Oradea, analizand probele din dosar, constase ca NU AVEAM CUM SA FIU AUTORUL FAPTELOR CE MI SE IMPUTA. Dintr-un om nevinovat m-am transformat incetul cu incetul intr-un om cu o viata ratata.
Nu imi sta in fire sa-mi plang de mila. De ani de zile ma straduiesc sa demonstrez ca am dreptate. Insa cand ma gandesc ca la vremea cand a inceput tot acest cosmar aveam 28 de ani si acum am 40...cand realizez ca fata mea a implinit 14 ani iar eu nu am mai vazut-o de o vesnicie...
Cineva trebuie sa plateasca pentru toata viata asta care mi s-a furat pe nedrept.

Sper totusi ca mai exista si buni profesionisti printre magistratii din Romania si ca intr-un final voi putea fi din nou un om liber.

5 comentarii:

  1. "Cineva trebuie sa plateasca pentru toata viata asta care mi s-a furat pe nedrept."

    Din pacate nimeni nu o poate recupera .. nici o "plata" nu va fi pe masura anilor pierduti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar este important ca tu, care stii adevarul, sa crezi in tine si sa te respecti pe tine continuand lupta zilnica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum sa te "incurajez" sau sa te inbarbatez! Recunosc ca vazandu-te la TV (azi, parca la B1), mi-am amintit de drama ta. Te-am mai vazut la TV de vreo 2 ori si mi-ai facut o impresie puternica (buna!). Eu sunt inginer, dar am ceva cunostinte de drept, fac dreptul ca a doua facultate(la 40 de ani) si NU AM RAMAS SURPRINS DE "ERORILE" LA CARE AI FOST SUPUS. De fapt nu vreau sa fabulez si sa scriu povesti de dragul de a scrie: ideea pe care vreau sa o expun este urmatoarea, atat timp cat magistratii si procurorii sunt mai presus de lege si sunt intangibili se vor intampla abuzuri. Mai grav este ca Statul Roman nu VREA sa-si recupereze banii pierduti pe daune de la vinovati. Si se pare ca nici UE nu se grabeste sa oblige Romania la o astfel de lege. Un singur labagiu de procuror condamnat sau o singura nefututa de judecatoare condamnata la plata de daune si sa vezi ce justitie ar fi in tara.Tii minte ca Norica Nicolai a spus la o emisiune tv(de fapt la mai multe) atunci cand PNL a nominalizat-o la postul de ministru, ca primul ei obiectiv e sa dea o ordonanta care mai apoi sa fie trimisa in parlament s-o faca aia, lege, prin care magistratii care au dat sentinte aiurea prin care Romania a fost condamnata la plata de daune sa Plateasca din buzunar imbecilitatea si de cele mai multe ori NEMERNICIA. Si ghici ce sa intamplat? S-au strans neste' judecatori si i-au spus Celui mai Mare Betiv al Tarii ca daca o "unge" poate-i scot dosarele din adormire. Si s-a rezolvat problema! L-au pus ministru pe pacalicul lui peste. Care n-a scos un mac despre problema asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce am scris in "postul" de mai sus, e din pacate si adevarat si adeverit...Tot "pacaliciul" lui peste' a ramas ministru! Scarba mi-e tot mai tare de "gasca" care ne conduce... Dar nu postez aici ca sa ma plang pe blogul unui om mult mai lovit de soarta decat mine. Postez pentru ca vreau sa-i urez unui OM, La Multi Ani In LIBERTATE, si MULTA PUTERE DE LUPTA.Inca nu au murit toti Romanii Drepti! Poate ca noi, unii, din cei ce traim azi,trebuie sa suferim, ca sa invatam, ca sa invatam si noi la randul nostru pe altii prin exemplul nostru, ca nu asa trebuie sa arate societatea in care vietuim, noi si cei ce ne vor urma. D-aia tre' sa traim, sa invatam si sa luptam!Ca daca nu noi,CINE? Limbricii care-si spun politicieni, mizdele care au ajuns direct proportional cu gradul de prostie, judecatoare sau politiciene? Evident, NU!

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani si putere de munca si LUPTA! Am tot vrut sa-ti spun ceva dar nu am indraznit: sa stii ca lupta si suferinta ta,cu toate ca este personala(nu trebie s-a o spun eu, pt ca o simti tu chiar pe pielea proprie) din exterior se vede altfel. Pt. marea majoritate a "aburitilor" care spun ca traiesc si de fapt vegeteaza, nu conteaza, DAR pentru cei 20% de oameni treji, ea este Lupta unui Cruciat cu fortele Intunericului. Sa nu crezi ca is un tampit habotnic religios,cu apa in creier dar putini dintre cei ce te admira ajung sa mai si spuna ce gandesc. De frica! Le e frica de pozitia lor, de scaunul lor de job-ul lor etc. Si nu putini au fost cei cu care am vorbit despre lupta ta, si culmea toti stiau LA PERFECTIE situatia ta. Si erau, juristi, avocati, profi de drept etc. Dar toti se fereau si erau speriati la atingerea subiectului. Ceea ce arata IMPORTANTA luptei tale! La toti le este extrem de frica de sistem, ca nu indraznesc sa mai cracneasca nici intre prieteni!De aceea esti "obligat" sa invingi! Sa le dovedesti lasilor ca ADEVARUL Invinge Intodeauna si nu conteaza cat de tarziu! Sa le dovedesti lor ca daca FIECARE dintre noi am avea NUMAI PUTINA Coloana Vertebrala si putina Onoare si nu ne-am lasa calcati in picioare zi de zi, ceas de ceas, am trai intr-o lume mai buna si astfel de abuzuri nu ar mai avea loc.Pentru ca i-ar fi frica SISTEMULUI! Dar simt ca SFARSITUL SISTEMULUI e aproape si noi cei de varsta ta vom trai sa-l vedem.De ce? Pt ca exista 2 modalitati de a opri TRENUL: 1.Sa-l franezi, dar cred ca nu mai are cine si 2. Sa-l accelerezi, si nebunii asta fac din greu!

    RăspundețiȘtergere