sâmbătă, 12 ianuarie 2008

despre mine

Ma numesc MOLDOVEANU MIHAI si, in urma unor gafe ale justitiei, am fost condamnat la 25 de ani inchisoare pentru o serie de infractiuni (omor, talharie, instigare la tentative de talharie si detinerea unui spray lacrimogen ) al caror autor nu sunt eu.

Pentru a se putea ajunge la aceasta condamnare s-a incalcat procedura in mod flagrant si s-au facut abuzuri greu de imaginat atat in fata organelor de ancheta, dar si cu prilejul solutionarii cauzei de catre Tribunalul Bihor si, ulterior, de catre Inalta Curte de Casatie si Justitei.
Surprinzator este nu doar faptul ca, in cazul meu, urmarirea penala s-a bazat, in principiu, pe obtinerea de probe prin violenta (exercitata direct asupra mea, prin batai si amenintari la adresa mea si a familiei mele) ci, mai ales, ca toata aceasta situatie de fapt a fost consfintita si legitimata de catre doua instante judecatoresti.
Abuzurile savarsite de organele de ancheta si de magistrati sunt multiple si contituie tot atatea cazuri de nulitate absoluta a hotararilor pronuntate in cauza:
- faptul ca nu mi s-a asigurat, in cursul urmariri penale, confidentialitate discutiilor cu aparatorul meu ales;
- faptul ca mi s-a interzis in repetate randuri (Tribunalul Bihor a si pronuntat o incheiere in aces sens) sa iau legatura cu presa;
- judecarea cauzei de catre Tribunalul Bihor in absenta mea, desi prezenta era obligatorie, subsemntul fiind arestat preventiv;
- judecarea cauzei de catre Inalta Curte de Casstie si Justitie fara ca subsemnatul sa beneficiez de asistenta judiciara (in ciuda faptului ca aceasta era obligatorie potrivit Codului de procedura penala). Mai exact, I.C.C.J desi a dispus numirea unui aparator din oficiu, in sedinta urmatoare, fara a reveni asupra acestei masuri si fara ca un avocat sa ma reprezinte, a procedat la judecarea cauzei;
- I.C.C.J a amanat in repetate randuri pronuntarea, cu mult peste termenul de 15 zile prevazut de lege;
- nu s-au administrat probele necesare si vitale pentru a demonstra ca subsemnatul nu ma fac vinovat de faptele care mi se imputa. In acelasi context, trebuie subliniat ca la momentul la care eu am fost judecat de ICCJ aveam statutul unei persoane achitate, intrucat Curtea de Apel Oradea desfiintase total sentinta Tribunalului Bihor si, in urma rejudecarii cauzei, a decis ca nu sunt vinovat si ca probele fabricate de politisti si procurori impotriva mea sunt ilegale.

Situatia disperata in care ma aflu se datoreaza atat faptului ca de peste 11 ani execut o pedeapsa pentru o fapta pe care nu am savasrit-o, dar si datorita faptului ca, din punct de vedere legal, nu mai am nici o posibilitate juridica de a-mi demonstra nevinovatia. Prin abrogarea normelor legale care reglementau recursul in anulare

Pe data de 11.01.1996 am fost arestat si acuzat de complicitate la o tentativa de talharie. Dupa cinci luni de ancheta am fost trimis in judecata si m-am trezit ca sunt acuzat si pentru un omor, o talharie si detinerea unui spray lacrimogen.

In urma unui asa numit proces, Tribunalul Bihor m-a condamnat la o pedeapsa rezultanta de 25 de ani inchisoare:
- 22 de ani pentru omor
- 6 ani pentru talharie
- 3 ani pentru instigare la tentativa de talharie
- 1 an si 6 luni pentru detinerea unui spray lacrimogen
- 3 ani agravanta

CURTEA DE APEL ORADEA continua cercetarea judecatoreasca si sunt ACHITAT pentru infractiunea de : omor, talharie si instigare. Raman doar la condamnarea de 1 an si 6 luni pentru detinerea unui spray lacrimogen.

INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE, intr-un proces de 5 minute, hotaraste ca acea achitare este neintemeiata si revine la hotararea Tribunalului Bihor, cea de 25 de ani inchisoare.

In principiu, Parchetul de pe langa Tribunalul Bihor m-a acuzat pe mine si pe cei doi amici ai mei (Honciuc Georgica si Rotariu Gabriela) ca am fi ucis un taximetrist pe strada Facliei – Municipiul Oradea – si imediat dupa aceasta “le-as fi ordonat” celor doi sa mai talhareasca un taximetrist pe aceeasi strada, in apropierea locului unde am fi abandonat victima omorului.

-31 octombrie 1995 – Honciuc Georgica (H.G.) si Rotariu Gabriela R.G.) incearca sa talhareasca un taximetrist – Vajna Tibor – pe strada Facliei din Municipiul Oradea (intre orelele 23.00- 23.45), dar nu reusesc acest lucru. Eu am aflat de aceasta tentativa cateva ore mai tarziu din discutiile purtate intre cei doi .
Mi se reproseaza ca nu am avut curajul sa merg cu ei.

-5 decembrie 1995 – Am fost din nou in Oradea impreuna cu H.G., Vasile Constantin si Reitz Romulus Sever. H.G. le povesteste celor doi de tentativa de talharie si le mai spune ca eu nu am avut curajul sa merg cu el la acea fapta.

-11 ianuarie 1996 – sunt retinut in Brasov si dus la Oradea

-12 ianuarie 1996 – Sunt acuzat oficial de complicitate la tentativa de talharie chiar daca din declaratiile lui H.G., R.G., Vasile Constantin si Reitz Romulus Sever reiesea ca nu aveam nici o legatura cu acea tentativa.

Politia incearca sa ma convinga, prin batai repetate si amenintari, sa declar ca i-am auzit pe cei doi (H.G. si R.G.) vorbind de doi taximetristi si nu de unul singur. La aproximativ 3 saptamani de la arestare am aflat ca in seara zilei de 31oct.1995, dupa ce s-a dat alarma in randul taximetristilor pentru tentativa de talharie, a fost gasit pe aceeasi strada si un taximetrist ucis cu salbaticie.

Cu toate ca din probele adunate de Politie si Parchet reiesea ca H.G. si R.G. nu puteau fi si autorii acelui omor, ancheta a fost condusa in asa fel incat sa fim noi scosi ca fiind cei care l-am ucis pe Nagy Adalbert.
Au urmat zeci de ore de interogatorii (fara sa fie prezenti avocatii nostri) insotite de batai, amenintari si santaje de tot felul pentru a ne convinge sa declaram ca noi suntem vinovati.

-8 februarie 1996 – Prelungire mandat de arestare

Complet – judecator Mihai Viorel
judecator Munteanu Traian

-8 martie 1996 – prelungire mandat de arestare

Complet – judecator Mihai Viorel
judecator Popa Adrian

-5 aprilie 1996 – prelungire mandat de arestare

Complet - judecator Mihai Viorel
judecator Popa Adrian

-26 aprilie 1996 -– prelungire mandat de arestare

Complet - judecator Mihai Viorel
judecator Popa Adrian

-27 mai 1996 – procurorul Demian Florin (artizanul acestei inscenari) intocmeste rechizitoriul si sunt trimis in judecata pentru infractiunile de omor, talharie, complicitate la tentativa de talharie si detinerea unui spray lacrimogen. Rechizitoriu:

-24 iunie 1996 – prima sedinta la Tribunalul Bihor
complet – presedinte Popa Adrian
judecator Munteanu Traian
- eu si R.G. nu am fost dusi la proces.

-2 septembrie 1996 – instanta hotaraste ca eu si R.G. sa fim transferati in penitenciar

-16 septembrie 1996 – la interventia anchetatorilor, R.G. ramane in arest
R.G. a fost “convinsa” sa sustina scenariul Parchetului si transferul ei in penitenciar ar fi dat peste cap toate planurile Parchetului si Politiei.
Declaratiile ei ca noi am fi fost si autorii omorului erau de fapt singurele “probe” pe care se bazau acuzatiile Parchetului.

-13 ianuarie 1997- prima cerere de recuzare a judecatorului Popa Adrian (ramasese singur in completul de judecata).

-19 decembrie 1997 – la cererea insistenta a inculpatilor si a avocatilor, judecatorul Popa Adrian este obligat sa dispuna transferul lui Rotariu G. in Penitenciarul Oradea.

-26.ianuarie 1998 – Rotariu G. este reaudiata si se demonstreaza ca declaratiile date anterior au fost dictate de Politie si Parchet. Declaratia ei este identica cu cea data tot de ea la primul interogatoriu, la Parchet.

-2 februarie 1998 - pentru ca presa incearca sa ia legatura cu mine, judecatorul Popa Adrian interzice oficial orice contact cu mass-media. Nici pana la aceasta data nu am avut voie sa iau legatura cu presa. De ce oare?

-23 februarie 1998 – a doua cerere de recuzare a judecatorului Popa Adrian

-15 mai 1998 – a treia cerere de recuzare a judecatorului Popa Adrian

-1 iunie 1998 – cerere de recuzare a Tribunalului Bihor
- judecatorul Popa Adrian dispune judecarea fondului cauzei si in aceste conditii eu am parasit sala de judecata

-8 iunie 1998 – Tribunalul Bihor ma condamna la 25 de ani inchisoare prin Sentinta penala nr. 134/8 iunie 1998

- 24 august 1998 – apare in Jurnalul Bihorean si in Evenimentul Zilei un articol intitulat “Jurnalul unui condamnat”. Acest lucru pune pe jar Politia si Parchetul dat nimeni nu incearca sa dezminta acuzatiile pe care le-am adus anchetatorilor.
Motivarea sentintei Tribunalului Bihor se bazeaza pe niste interpretari aberante si originale a probelor din dosar.
De mentionat ca pe parcursul procesului judecatorul Popa Adrian a evitat in mod sistematic punerea in discutie a acestor probe si a refuzat audierea unor martori pe care Parchetul ii propusese in Rechizitoriu.

- 15 octombrie 1998 – prima sedinta la Curtea de Apel Oradea
- complet : Presedinte Groza Gheorghe
Judecator Pantea Nistor
- este anulata hotararea Tribunalului Bihor cu privire la interdictia de a lua legatura cu presa ca fiind anticonstitutionala
- se dispune continuarea cercetarii judecatoresti

Urmeaza un proces in care presedintele completului Groza Gheorghe pune in discutie toate probele din dosar si audiaza martorii pe care Tribunalul Bihor a evitat sa-i audieze.

- 2 aprilie 1999 – dl.av. Chivari Horea (aparatorul lui Honciuc G.) a declarat in fata instantei ca: “…personal a fost pus in situatia de a renunta la calitatea de sa de aparator al inculpatului H.G. si a se prezenta ca martor deoarece la un moment dat i s-a sugerat de catre organele de politie care au recunoscut ca sunt intr-o situatie jenanta, neavand probe sa-l convinga pe inculpat sa declare ca el ar fi savarsit aceste infractiuni”.

- Judecatorul Pantea Nistor care pe parcursul procesului s-a aratat foarte plictisit si dezinteresat, a fost impotriva achitarii propuse de dl GROZA GHE.

- 30 aprilie 1999 - se formeaza complet de divergenta
- presedinte ROMAN FLORICA
- judecator GROZA GHE.
- judecator PANTEA NISTOR

- 7 mai 1999 – CURTEA DE APEL ORADEA dispune ACHITAREA pentru invinuirea savarsirii infractiunilor de omor, talharie si instigare la tentativa de talharie.
Cei doi coinculpati, HONCIUC G. si ROTARIU G. sunt si ei achitati pentru savarsirea infractiunilor de omor si talharie si sunt condamnati pentru savarsirea tentativei de talharie asupra taximetristului VAJNA TIBOR. (Decizia penala NR. 92/A/1999. Se mai dispune punerea in libertate a subsemnatului si a lui ROTARIU GABRIELA.)

Parchetul de pe langa Curtea de Apel Oradea face RECURS.

-21 febr. 2000 – am fost in audienta la Procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea de Apel ORADEA. A fost surprins sa afle ca RECURSUL nu fusese inca motivat.
- procuroarea SAITOS VIORICA, cea care a declarat recursul, a reusit in final sa-l motiveze.

-23 mai 2000 – prima sedinta la CURTEA SUPREMA DE JUSTITIE.
complet – I. GRIGA - presedinte
- I.IONESCU- judecator
- N.ANGHELINA – judecator
- V. GORGAN – magistrat asistent

Instanta dispune ca d-na av. GOLIAC ASPASIA sa ramana aparatoare din oficiu doar pentru HONCIUC G., iar pentru mine si ROTARIU G. sa ni se desemneze cate un avocat din oficiu. (incheiere de sedinta – NOTA de la final).

-30 oct. 2000 – instanta dispune judecarea cauzei, dar nu revine asupra hotararii de a avea fiecare cate un aparator si astfel eu si ROTARIU GABRIELA nu suntem asistati de nici un aparator.
D-na av. Galiac Aspasia vorbeste si in numele meu fara sa aiba acest drept.


Se amana pronuntarea sentintei de mai multe ori fara o motivatie pertinenta. In total 33 de zile.

- 7 noiembrie 2000 – Curtea Suprema de Justitie caseaza sentinta CURTII DE APEL ORADEA si revine la condamnarea de 25 de ani inchisoare. Decizia este definitiva.
Decizia nr. 4332/7 noiembrie 2000. SUNT DAT IN URMARIRE GENERALA.

- 26 ianuarie 2001 – pentru a evita excesul de zel a unor politisti, m-am predat autoritatilor la o emisiune in direct la Tele 7abc, emisiunea “In justitie”.

23 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, om bun! Imi amintesc cand te-ai predat in direct.
    Mihai Viorel e acum in puscarie, condamnat la 4 ani pt coruptie. Groza e presedintele CA Bihor. Ion Griga e fost procuror, ce impartialitate vrei de la el?

    RăspundețiȘtergere
  3. Majoritatea celor care au fost implicati in aceasta monstruoasa eroare judiciara sunt momentan fie inlaturati din magistratura, fie urmariti/condamnati pentru fapte de coruptie:
    - procuror Alexandru Lele
    - judecator Mihai Viorel
    - judecator Munteanu Traian

    - judecator Popa Adrian....si lista poate continua.

    Intrebarea e ce se mai poate face in cazul unui condamnat definitiv care este nevinovat?
    Datul din umeri nu este un raspuns, desi este singurul de care a avut parte Moldoveanu Mihai pana in prezent

    RăspundețiȘtergere
  4. Ion Griga este "o somitate" in materie de drept penal! Pacat, insa, ca in cazul meu a uitat faptul ca un inculpat are dreptul si exista obligatia in acest sens din parte magistratilor de a i se sigura asistenta juridica (macar din oficiu).
    I. GRIGA - presedinte
    - I.IONESCU- judecator
    - N.ANGHELINA - judecator

    Acestia sunt cei trei formidabili care m-au condamnat la ICCJ. Motivarea admiterii recursului Parchetului si condmnarea mea nu ocupa mai mult de cateva randuri.
    E trist...
    Impartialitate?!
    Mi-as dori ca cineva sa aiba curaj sa faca ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, adevarul e intotdeauna undeva la mijloc...Griga nu e deloc somitate, cine v-a pacalit?! Oricum, ce s-a intamplat in contestatia in anulare si in ce faza va aflati la CEDO?

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarul este la mijloc doar pentru cei care vor sa-l vada acolo. Pentru cei care e mai comod, mai util...
    Tonul era cat se poate de ironic la adresa "minunatului" profesor Griga!
    In ceea ce priveste dosarul meu la CEDO, el se afla de 7 ani pe rolul Curtii, in prezent in Camera a III-a.
    In ceea ce priveste caile extraordinare de atac pe care le-am promivat
    Cat de curand voi posta pe blog si continutul hotararilor jiudecatoresti din dosarul meu, astfel incat fiecare persoana cu minime cunstinte juridice sa poata aprecia gravitatea situatiei in care ma aflu.
    Este inadmisbila o astfel de contrarietate intre doua hotatari judecatoresti. O instanta sa considere ca sunt nevinovat sa sa ma puna in libertate tocmai pentru ca profele stiintifice din dosar, precum si toate imprejuraririle de fapt, duceau la concluzi ca NU AM CUM SA FIU AUTORUL FAPTEI - si o alta instanta sa ignore cu nesimtire adevarul si sa pronunte o condamnare de 25 de ani inchisoare.
    in ceea ce ppriveste caile extraordinare de atac pe care le-am promovat... motivele respingerii lor sunt atat de puerile si lipsite de substanta incat nici nu merita sa ma mai obosesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare ....te-am vazut la B1 Tv mi se pare si la prima Tv la 112 politia in actiune ...eu am 19 ani si sunt din deva ...sincer iti spun ca eu cred ca parlamentarii si persoanele din instantele din romania sunt de tot kakatul .....eu sincer cred cu tarie tot ceea ce spui ....daca erai vinovat nu cred ca spuneai totul in fata televiziunii ....imi place firea ta ....Mihai ..nu uita ...Dumnezeu este sus .va avea grija ca si tu sa fi printre noi .aici afara ..nu in puscarie printre delicventi .Tu nu esti un delicvent ci esti un om ca oricare altul care a fost arestat din alte interese ale oamenilor din procuraturi si judecatorii cel mai probabil .mi-e greu sa vorbesc ca nu stiu prea multe .daca poti sa intrii cumva pe internet id-ul meu de messenger este un_dragutz_1989 si ti-am dat add ...salutare si numai bine .dumnezeu va avea grija de tine pentru ca stie ca tu nu esti ca cei printre care esti acuma

    RăspundețiȘtergere
  8. alt nebun Pasca.. ca orice roman de altfel.. bashim-ash in nasu vostru la totzi.. dar cand au venit cacanarii aia familia Mangea la mine-n casa cu un an inainte ca sa ma nenoroceasca in timp ce ai mei erau in Bucureshti?! nimeni nici macar o amenda nu le-a dat!!! zice la politzie cica "cristina nici macar nu poate fi vinovata ca-i fata". psihopata pamantului.. de cand m-a facut mama pe mine asha cacat bolnav n-am mai vazut! inca de-acu 9 ani din shcoala generala numai probleme mi-a facut. dar la asha ceva ca sa intre cu tasu-n casa mea sa ma nenoroceasca?!?!... nu mi-am putut imagina asha ceva.. este ceva care sfideaza imaginatzia umana. nici macar in propria casa nu am linishte... o sa va para rau intr-o zi psihopatzilor pentru ce facetzi.

    RăspundețiȘtergere
  9. cata rautate.. cat diabolism... au fost ai mei 3 zile la Bucureshti la sora`mea. shi intr-una din zielele astea s-a produs o pana de curent.. io tocmai eram la computer; shi daca-n casa nu mai aveam ce sa fac, zic sa ies la Antoniadis sa mai cumpar ceva. descui poarta casei shi cand ma-ntorc s-o incui aud o voce foarte cunoscuta-n spatele meu. zice "Hai ma sa-l omoram shi sa terminam odata!!!" am inlemnit.. mi s-au inmuiat picioarele.. deci efectiv nu vroiam sa cred ca-i adevarat ce mi se-ntampla.. cine era?.. mangea cristina.. psihopata numarul 1 al orashului Constantza.. shi cand ma-ntorc uimit sa vad ce se-ntampla, era sa leshin de frica...... il vad pe tasu lu handicapata aia cum fugea spre mine sa ma ia la bataie............ de-abea am avut timp sa deschid poarta la loc tzipand AJUTOOOOOOOOOOOOOOOR!! AJUTOOOOOOOR!!!.. dar n-am avut timp sa-ncui.. shi cacatzii dracu au intrat dupa mine-n casa... dupa care nu mai shtiu ce s-a intamplat... ce-mi amintesc dupa asta e ca m-a trezit pisica mea.. era intuneric bezna cred ca trecusera cel putzin 6 ore! eram rupt in bataie pe podea.. ma durea tot corpu din cap pana-n picioare shi-napoi!.. nici macar n-am putut sa ma ridic.. pur shi simplu am stat shi am plans neputincios!!! IAR CACATU ALA MANGEA CRISTINA SHI CU TASU A SCAPAT BASMA CURATA!!! NIMENI NICI MACAR O AMENDA NU I-A DAT PENTRU CE MI-AU FACUT!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. este adevarat.. am ajuns un distrus acuma.... am capul sfaramat, gatul rupt, hemoragie intestinala, etc. de-abea daca mai pot sa mananc, sa dorm sau sa merg. shi asta numai din cauza voastra diavoli turbatzi ce suntetzi.. dar nu-i nimic... absolut nimic.. o sa-mi faca mare placere sa va vad suferind........... mare placere....

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonimul cu injuraturiile stai flexat ....nebun eu ?imi pare rau pentru tine mai baiatule dar se pare ca ai tendinte dealea psihopatice ...nu ai pic de respect fata de oameni ...ne faci pe noi nebuni ma ?tu ai suflet ?ai credinta in dumnezeu ?cate articole am citit de-ale tale toate au fost cu injuraturi ....tu esti bolnav mintal mai omule ?nu constientizezi ce spui ?tu faci pe toata lumea in toate felurile ...tu te pomeni ca esti miezul ....stii ce esti ?un cacat de om ...care bubuie prostia in el ..mai bine nu ai mai posta pe aici ca sasa nu te baga nimeni in seama ...un comentariu in plus sau in minus tot una e ...pentru acesti oameni care citesc aici esti o nulitate ...esti egal cu 0 ....comentariul tau nu il baga nimeni in seama ...stii de ce ?pentru ca esti bolnav mintal ....si asa cum am mai spus ...dumnezeu e sus si vede omul cel bun si omul cel rau ....Mihai sa te ajute dumnezeu sa iesi cu bine afara si te rog din suflet sa nu iti pese ce zice acest om nenorocit .

    RăspundețiȘtergere
  12. obsedat. fanatic religios.. iar ma ia cu dumnezeu asta.. tu poate cand faci laba te uitzi la icoane nude cu fecioara Maria. tzie poate doctoru tzi-a zis sa te duci la internat. da tantalau cum eshti ai intzeles internet probabil.. shi zici ca parlamentarii sunt de tot cacatul? dar parlamentarii, doctorii, avocatzii.. ashtia din cine se aleg bai gunoiule. cad din cer cumva? tot din voi romanii vin desigur. da asta-i obicei traditzional deja la voi - mereu criticatzi pe ceilaltzi; intotdeauna celalalt e de vina niciodata voi. shi zici ca io va fac nebuni... nu ma.. nu v-am facut io.. MATA te-a facut cacatule! shi-mi zici tu mie ca-s un... un ce?!... un cacat de om?..... bine atunci lasa debilule.. ca o sa ajungi shi tu sa ai probleme de la fratzii tai romani exact ca asta Moldoveanu. shi vedem atuncea.

    RăspundețiȘtergere
  13. parafrazand...orice forma de frustrare poate da nastere la monstri. educatia, limbajul, personalitatea...sunt cele care fac marea diferenta.
    durerea poate capata forme diferite. nu exista un tipar in care s-o modelezi.
    poate doar respectul fata de propria persoana, dar si fata de cei de langa tine, te ajuta sa te autocenzurezi.
    nu cred in adevarurile manjite cu noroi; nu cred in ura fara limite.
    asa ca "anonimule", incearca sa-ti pastrezi decenta cuvintelor si te vei face auzit.

    RăspundețiȘtergere
  14. ba da ce intelectual eshti tu azi mai?!... ?!?!?.... ?!?!?!........ ce zici? ca nu exista ura fara limite?.. pai inseamna ca-tzi negi existentza ta shi-a intregului tau popor. shi ce zici tu de respect, deci bai nene.. - daca cineva te calca-n picioare nu te mai plangi ca te dor maselele fiindca nu te-ai spalat pe dintzi. problema e ca eshti (SUNT!) deja jumatate-n mormant!!! deci nu cer io respect n-am pretentzii asha de ridicate. io ce vreau e sa sufere veshnic turbaciunea aia. atata cer. nu cer nici despagubiri nici bani nici nimic altceva decat atata! shi mai dute dracu cu discursurile astea academice. ca voi totzi romanii politicieni v-atzi nascut dar ca sa facetzi naibii concret un lucru bun nu doua, nu domne, nu exista asha ceva la voi.. voi romanii suntetzi exact ca nishte cacatzi ambalatzi. pe dinafara suntetzi prezentabili shtitzi discursuri din astea filozofice de se scarpina omu-n cap dar pe dinauntru numa cacat avetzi

    RăspundețiȘtergere
  15. io unu sunt ferm convins ca voi romanii avetzi ceva cu absolut toate minoritatzile.. fie ca e vorba de unguri, tzigani, italieni, sashii din transilvania. pana shi japonezu ala care-a venit aici in romania face nu shtiu ce investitzii la o fabrica o scoate din faliment shi-n final moare omorat de o javra in plina zi in mijlocu Bucureshtiului. ca mai apoi sa apara handicapata aia Bahmutzeanu Adriana Cristina la TV shi zice ca vrea sa adopte cainele... mm.. nu shtiu ce sa zic... simt ca mi se indoaie mintea-n cap daca stau sa ma gandesc la astfel de bizanterii.. deci javra aia a ucis o FIINTZA UMANA... shi cacanara aia vrea sa-l adopte. la un moment dat daca tzin bine minte se iscase chiar o concurentza intre Adriana shi alta dementa care shi ea vroia acelashi caine... shi colac peste pupaza vine MARLANUL asta Pasca shi zice cica "ne faci pe noi nebuni?".. cum dracu sa va fac io ma nebuni?!?!?! mai nebuni decat atata NU SE POATE sa fitzi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. astea-s ultimele randuri care le scriu pe blogu asta. nu deci ma consum absolut degeaba shi n-are nici-un rost. pana acuma am scris mai mult de curiozitate sa vad ce raspunsuri primesc. da voi asha atzi fost psihopatzi inca inainte sa va nashteptzi cand eratzi in pizdele mamelor voastre.. shi asha o sa ramanetzi intotdeauna.. io nu pot schimba absolut nimic. nu shtiu probabil chiar vine sfarshitu lumii in 2012.. cica zicea cristos ca "cei din urma vor fi cei dintai". totzi criminalii psihopatzii maniacii fanaticii au ajuns acuma la putere iar oamenii de calitate, aproape nici nu mai exista.. vorba aia pomu copt shi omu bun stau la margine de drum.. ce sa mai zic io de-ncheiere - sa va ia dracu pe totzi

    RăspundețiȘtergere
  17. nu sunt de acord cu genul acesta de limbaj!
    daca vrei sa vorbim normal, civilizat...nici o problema.
    si mie mi s-a parut tare idioata faza cu cainele ucigas disputat de doua pupeze.
    pe de alta parte, refuz sa cred ca poti intretine o conversatie doar cu chestii obscene si triviale.
    eu zic ca yte duce mintea mai mult decat atat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Da ba ala cu injuraturiile sa imi bag pwla in mata si in mortzii matii si in rasa matii care te-a facut ca esti o javra de om si tu si ea .poi fututi gatu matii vi si postezi pe un blog la un om care e in puscarie injuraturi si dealea si dupa aia tot vi tu si ii faci pe romani cacati prosti ma ?daca romanii sunt cacati atunci ce esti ma ?rahat .....tu nu esti roman ma muistule ?acuma poate esti prin strainatate si nu te mai consideri roman dar aici te-ai nascut ma tigan borat .....ca sa ma cobor mai mult la nivelul tau ar insemna ca sunt un tampit mai mare ca tine dar nu voi face acest lucru deoarece nu sunt .......pa javra si ai de grija cum vorbesti pe aici ca doar tot un gunoi de om ramai .

    RăspundețiȘtergere
  19. bah romanilor !!! voi astia nu stiti nimic mah...bah...bolovanu ala incepe shi injura...bun..n-are nik...ii ceva normal...o crescut fara mama fara tata intr-un sat shi...o furat, o ajuns in strainatate shi akuma il doare le pedala..eu inca din pacate mai sunt in tzara...nici nu ma consider roman..stai chill frate..stiu cum...dar eu macar nu's tzaran ca tine..tot balamucu asta cu tipu...whateva'...mihai...ii romania...acuma trebe sa plateasca chiar daca n-o greshit...singura gresheala e ca o ramas in romania...tzara asta ii pe cale de disparitie shi foarte bine face.LoL...apropo..voi aia cu cultura generala...shi eminescu era "vulgar" cum ziceti voi..ca trebe sa-mi pun minte cu voi ca sa va pot intelege..k dak nu...numa dumnezei shi sfintzi coboram pe voi..plm...n-a..mare branza..wtf? ...ceva normal...cand nu-mi convine ceva zic "plm" asha ca restu' care nu recunoastetzi shi faceti pe einstein pe net...voi aia buni...nevermind...eu zic ca tipu ii nevinovat..shi dak nu-i inseamna ca ii foarte destept shi tot respectu de la mine..shi inca ceva...chestie "sadica" wtf is that? 20 d lovituri de... o chestie..whateva'...aia ii pepsi mah...habar n-aveti nik..suntetzi romani 100% + manele non-stop ii mega tare...v-ati scos pe viatza totzi...poate mai vorbim ... pa pa all

    RăspundețiȘtergere
  20. nu inteleg! asa cum nu inteleg multe pe lumea asta!
    ce rost are tiganeala asta pe blogul unui om care e in puscarie!
    isi varsa fiecare boraturile verbale si ne dam smecheri si tari in spatele anonimatului.
    inca nu m-am prins ce legatura au postarile astea ce moldoveanu.
    tu, ala, cu frustarile si cu "plm" la fiecare 2 cuvinte: degajeaza si elibereaza peisajul!promisesi ca te cari!
    ce faci? te intorci sa vezi reactiile? stai linistit!
    pe aici...chiar nimeni nu-ti simte lipsa! chiar nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. salut! Sunt fabeto.( my nickname).

    poti sterge comentariul dupa ce il citesti.
    Numai ca ar trebui sa reactivezi optiunea ptr comm anonime, caci vizualziare aprofilului meu e blocata.Asa c ama tem ca e posibil sanumi poti da reply.:)
    Mi se pare interesanta problema ta.Te-as putea ajuta cu un schimb de link-uri.Asta doar in ideea in care ai scrie pe blog din inchisoare.Ar fi chiar o libertate pe care nu mi-o puteam iangina.Si totusi imi ridci unsmen de intrebare asupra adresei pe care am avzuto intrun comm anonimi



    Pentru orice idée, informatie, gand bun sau sugestie cu privire la modalitatea in care o persoana nevinovata, condamnata definitiv, ar mai putea fi pusa in libertate, va rugam sa il contactati, fie personal, la Pnt. Rahova, Sos. Alexandriei nr. 154, sector 5, Bucuresti, fie la urmatoarea adresa de e-mail: moldoveanu_libertate@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere