joi, 28 februarie 2008

UN MESAJ.....


.....pentru toti cei care s-au simtit datori sa-mi transmita prin intermediul acestui blogg amenintari, insulte, jigniri si tot felul de cuvinte descurajatoare ...nu pot decat sa le spun ca nu sunt ei suficient de incapatanati si duri pe cat sunt eu de rezistent si perseverent.
Ma lupt de peste 12 ani cu justitia si n-am de gand sa renunt, nu ma voi lasa intimidat si nu voi capitula niciodata.
Ca sa ma faca cineva sa tac, va trebui sa ma ucida.
In caz contrar, nu am cum sa ma resemnez cu faptul ca execut o pedeapsa de 25 de ani inchisoare pentru o fapta pe care nu am comis-o.
Nu e nici prima si nici ultima oara cand vad ura si rautatea celor din jur, aruncate in mod gratuit.
Nu asta ma sperie. DIn pacate, am invatat sa ma obisnuiesc.
Vreau sa le multumesc, in schimb, celor care au stiut sa treaca de clisee, mi-au acordat cateva minute din viata lor si s-au simtit datori fata de propria contiinta sa se solidarizeze cu cauza mea.
Nu am sa le dau numele tocmai pentru a-i proteja de ceea ce mi se intampla mie de la o vreme incoace, dar ei stiu foarte bine cine sunt si cat de mult apreciez sprijinul lor.
Sunt oameni din toata tara.
Sau, mai corect, sunt pur si simplu OAMENI!

4 comentarii:

  1. e greu, cred sa schimbi ceva cu ajutorul unui blog...poate ca trebuie sa iei legatura pe blogosfera cu nastase sau iliescu sau cu orice om politic care detine pagina...dar si asa e greu de crezut ca se vor implica

    RăspundețiȘtergere
  2. tu nene trebuie sa intzelegi urmatorul lucru - zici ca te batzi cu justitzia. defapt cu mata pentru ca prima data trebuie sa intzelegi cine este in spatele inamicului tau. romanii.. iar voi atzi fost shi vetzi fi mereu o natzie de cacat.. inca de pe vremea dacilor societatea voastra se despartzea intre saraci shi din aia cu caciuli motzate pe cap semn ca erau bogatzi. dup`aia in vremea feudala iarashi - au existat nobili de-o parte, tzarani chinuitzi de alta. dupa care iarashi - burghezia shi clasa muncitoare. pana shi la mine-n clasa cand eram atat in shcoala cat shi-n liceu existau doua mari cercuri care nu se inghitzeau. deci asta e situatzia - tu te afli-n patura de jos shi vrei sa ajungi sus. dar cum.. apeland la mila?.. la mila celor din patura de sus? shi de ce sa te-ajute.. ca sa ajunga ei jos in locu tau? ai nevoie de ajutor din afara coclezarule. cum au facut shi tzaranii de multe ori cand s-au rasculat shi-au apelat la straini. da tu vad ca nu prea intzelegi treaba asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihai fi puternic si lupta in continuare pentru dreptatea ta ....am citit aceasta pagina de pe blog ....despre cei din penitenciar cum te sicaneaza ...tind sa cred ca ei nu sunt oameni ci animale ...nici animale nu le pot numii pentru ca si ele sunt prietene cu omul.Fi puternic ..stii bine ca noi iti suntem aproape .incercam sa facem lucruri bune pentru tine dar se pare ca tot indiferenti sunt acesti conducatori ai acestei tari ....din cate e-mailuri am trimis pe la televiziuni si pe la presedentia romaniei si pe la camera deputatiilor si senat nu am primit nici un raspuns ....cred ca am adresa de la CEDO si urmatoarea mea tinta spre CEDO o sa fie ....am un prieten care stie engleza si sper sa ma ajute sa adresez o scrisoare catre COMISIA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI .E greu .....cu atata nepasare in tara asta e greu sa rezolv ceva din asta dar cum spui si tu .....lupta ta trebuie sa continue ....acum nu o mai duci numai tu ....acum o duc si eu si ...........stii tu ....Dumnezeu e sus ...si e foarte mare ....vede pe cei buni si pe cei rai ...ADI

    RăspundețiȘtergere
  4. esti un om extraordinar, sigur vei reusi sa dovedesti ca nu ai omorat pe nimeni, stiu ca acum conditiile sunt mai bune, dar tot iti lipseste ceea ce cu multi ani inainte ti-au luat unii....libertatea.In schimb spiritul tau este liber, important este ce faci de acum incolo, nu-ti pierde speranta. Sistemul s-a mai schimbat, dar mai sunt multe de facut, in special tu mai ai multe de spus si mai ales de facut.Putini cred in tine,ideea este sa crezi tu mai intai si lucrurile se vor urni pana la urma.Ti-am mai spus-o si o repet cred ca esti nevinovat si vor plati aceia care ti-au facut rau.Dupa cum vezi nu esti singur.....

    RăspundețiȘtergere