duminică, 15 februarie 2009

Mesaje pentru Mihai

Cu permisiunea expresa a expeditorilor si
protejandu-le identitatea, Echipa MoldoveanuLibertate a ales sa publice unele dintre mesajele destinate lui Mihai. Solidaritatea de care dau dovada romanii uneori este impresionanta. Avem convingerea ca toate aceste ganduri bune venite de pretutindeni vor putea sa schimbe prezentul.

"Draga d-le Moldoveanu Mihai,

Ma numesc D. si sunt din Oradea.

Am vazut emisiunea lui RaduMorar,"Nashul" si am ramas impresionata de cazul dvs incredibil.Este pentru prima oara in viata cand simt nevoia sa-mi cer iertare pentru faptul ca locuiesc in acelasi oras cu niste oameni implicati in justitie care nu au nici in clin nici in maneca cu valorile morale sau cu actul de justitie si sincer ma indoiesc ca sunt capabili, in sensul juridic al cuvantului de a exercita aceasta profesie nobila.

Pana asta seara cand v-am vazut la televizor, eram hotarata sa raman o jurista oarecare , intr-o firma oarecare....m-am razgandit, sunt si eu scorpioana si m-am hotarat sa fac tot ce este posibil sa ma implic, sa nu mai stau deoparte si sa privesc cum asa-zisii smecheri de ieri(care copiau la examene) sunt avocatii de astazi sau, si mai rau decat atat,procurori , judecatori.

E bine stiut ca persoanele incompetente sau complexate,odata ajunse in functii de conducere, fac tot posibilul sa isi mascheze incompetenta prin abuzuri.

Am citit istoricul dvs, descrierea proceselor avute si sunt convinsa ca aveti dreptate.

Am mai vazut incheieri de sedinta si hotarari luate de Tribunalul sau JudecatoriaOradea/Bihor si unele hotarari luate de Curtea Suprema, care reluau deciziile luate de instantele de judecata si ma mira faptul ca nu au luat in considerare si hotararea Curtii de Apel Oradea, care v-a pus in libertate.

Sunt convinsa de un lucru, au fost superficiali, poate ca au dat peste pagina respectiva, iar faptul ca au incalcat dreptul la cuvant, la aparare (reprezentare) este total inadmisibil si ar fi trebuit sa fie lovite de nulitate toate hotararile luate instanta superioara de justitie.

Cum spuneam, altii au fost judecati la fel, iar pentru "INDRAZNEALA" de a fi ajuns la Curtea Suprema de Justitie , au primit chiar un plus de pedeapsa de cativa ani.

Probabil ca primiti multe mailuri de la necunoscuti, dar vreau sa spun un singur lucru, sunt total revoltata ca oameni nevinovati stau inchisi si supusi tuturor umilintelor posibile si imposibile, iar noi cei din libertate avem sentimentul neputintei, gustul amar al infrangerii, umilinta de a tacea si aaccepta nedreptatile de zi cu zi.

Nimic nu se compara cu ceea ce va confruntati dvs in penitenciar si din pacate nu pot sa scriu nimic care sa compenseze anii pe care i-ati pierdut...Imi pare rau pentru asta, ca om, ca femeie si ca mama,ca cetatean al acestei tari pe care si eu o iubesc asa cum sunt convinsa ca si dvs o iubiti in ciuda tuturor relelor.

Nu sunt convinsa ca acest mail va ajunge la dvs, de aceea am sa va scriu scrisori pe adresa penitenciarului Rahova, daca nu va deranjeaza...

M-am gandit ca orice cuvant de sustinere, orice vorba buna va poate ajuta, ca si mine mai sunt multi altii in tara asta.

Poate impreuna vom reusi sa clintim o rotita acolo unde trebuie, stiu ca ati facut memorii si ati scris sute de scrisori,simt ca trebuie sa va ajut, neconditionat. Asa simt in suflet si in minte, vreau sa vi se faca dreptate si sa fiti reabilitat.

Va doresc ceea ce-mi doresc mie si copilului meu, numai bine, sanatate si o sa va scriu o scrisoare cat de curand daca imi permiteti,
Cu deosebita stima,
D. - Oradea "

"Ma intereseaza cazul dumnealui si din punct de vedere juridic si va spun sincer ca ieri am fost distrusa....nu-mi vine sa cred desi fiind oradeanca cunosc cate ceva despre personajele care l-au judecat in prima instanta. Oradea e un oras destul de mic , cei doi mai ales Lele sunt de o incompetenta crasa. Nu stiu cum poate fi magistrat un om care abia se poate exprima coerent , l-am vazut in cateva emisiuni, este jalnic. Toate astea se intampla pentru ca in sistem si in barouri se intra cu spaga si cu pile de-aceea toti elevii si studentii mediocri si slabi ajung magistrati si doctori, ne miram de ce murim? Dar stiti cum se spune, prostu ' daca nu-i si fudul....nu-i prost destul! Ar fi bine daca Mihai le-ar intenta proces desi prioritatea numarul 1 este sa iasa dansul afara de-acolo unde-i moare sufletul. Ar merita plangere penala ca in civil procesul ar tzine prea mult pentru abuz in serviciu, neglijenta. Cred ca pe plan local ar trebui sa publicam niste articole, daca cineva are informatii despre caz ? Nu stiu cu ce pot sa ajut si eu, as vrea sa fac ceva pentru el. N-am nimic de pierdut, nu mi-e frica de nimeni asa ca daca este ceva de publicat sau de scris, va rog sa-mi spuneti , ziarele abia asteapta un subiect interesant.Doresc sa tin legatura cu voi, stiu ca sunteti dedicati acestei cauze si sper sa fiti sanatosi ca sa puteti continua lupta cu sistemul corupt , sa-l vedem in libertate pe acest om , dreptatea trebuie sa triumfe.

Va salut cu mare drag!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu