vineri, 18 iunie 2010

EUTANASIATI-MA!

Ma numesc MOLDOVEANU MIHAI si doresc sa ma sustineti sa faceti public demersul meu de a-i convinge pe parlamentarii romani sa initieze si ulterior sa adopte o lege in baza careia sa-i fie permis oricarui cetatean roman care sufera de o boala incurabila, care nu poate sa-si asigure prin forte proprii un trai cat de cat decent sau care ESTE OBLIGAT SA EXECUTE ANI GREI DE PUSCARIE DIN CAUZA UNOR MAGISTRATI LASI,INCOMPETENTI SAU CORUPTI sa poata solicita autoritatilor sa fie EUTANASIAT intr-un cadru legal si asistat medical.
Nu se poate numi viata ceea ce traiesc eu de aproape 15 ani de zile si atata timp cat in ROMANIA nu exista procurori, nu exista judecatori - cu mici exceptii - nu exista un Procuror general, nu exista un Ministru al Justitiei, nu exista un Prim Ministru si nu exista nici un Presedinte, nu vad de ce ar trebui sa ma mai chinuiesc asa inca multi ani de aici inainte.
Boala de care sufar eu - OCONDAMNARE LA 25 DE ANI INCHISOARE, NEVINOVAT FIIND - este cea mai dureroasa si nimicitoare boala posibila si, in plus, decat sa se aloce lunar aproximativ 25 de milioane lei pentru intretinerea mea in puscarie, ar fi mult mai rentabila alocarea a doar cateva milioane de lei pentru eutanasierea mea si asta o singura data.
Chiar am nevoie de dumneavoastra si de aceea va rog sa nu tratati cu indiferenta aceasta solicitare a mea.

14 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut domnule! Cu groaza mi-am dat seama ca puteam eu sa fiu in locul dumneavoastra.Imi dau seama ca am avut mult noroc sa nu ajung in asemenea situatie.Singurul lucru cu care pot sa va sprijin in afara de compasiunea mea este ca am postat la mine pe blog insemnarea:"http://popescu-colibasi.homeip.net/F_copy_paste/cp_MOLDOVEANU_MIHAI.htm " Din pacate situatia dv.nu prezinta interes, important este sa se afle daca Bianca lui Bote se cupleaza sau nu. Rezistati ca alta solutie nu aveti.

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am urmarit acum zilele astea pe otv , nu cred ca asta e o solutie , te cred si te inteleg perfect , ti-am urmarit toate filmatele de pe youtube si ti-am citit tot ce ai scris pe blog-ul tau , sunt convins ca esti satul de viata asta de rahat , sunt convins ca esti satul de sperat si de rabdat , dar crede-ma ca nu e o solutie eutanasierea!!! te-am crezut si te cred in continuare un luptator cu viata si nu un las! de aceea , incearca pe cat posibil sa mai rabzi putin... sunt convins ca intr-un final v-a fi bine , oricum statul roman indiferent ca o face acum sau peste 10 ani , tot trebuie sa te despagubeasca pentru anii petrecuti in puscharie! vreau doar sa sti si sper sa ajunga si la urechile tale ceea ce iti spun acum : viata de afara de zi cu zi e mai rea decat puscharia , te lupti sa traiesti pur si simplu! muncesti pentru bani de nimic si intr-un final te trezesti si cu datorii sau cu amenintari ca te baga la puscharie daca nu platesti! sper si cred ca intr-o buna zi vei fi liber si iti vei cauta dreptatea si vei primi dreptate! nu iti pierde speranta , si apropo ... nu trebuie sa te simti o povara asa cum ai spus-o in emisiune , pentru ca nu esti o povara pentru nimeni ! esti un om normal intr-o lume nebuna! sper ca zilele tale sa fie numarate in celula si sa fi din nou liber sa iti vezi fetita! mult succes si multa bafta in continuare , desi sunt sigur ca esti satul de atatea urari de succes si de bafta! eu sincer nu te pot sustine in ceea ce tu iti doresti in momentul de fata adica "Eutanasierea" ar fi un mare pacat! pace! apropo... purtam acelasi nume !

    RăspundețiȘtergere
  4. Se intampla in fiecare zi astfel de lucruri in Romania...din pacate!! Si acest lucru nu afecteaza decat pe cei fara aparare.
    Domnii nostri guvernanti se mira tot timpul ca noi ne vaitam ca nimic nu merge bine in tara asta....Ei spun ca totul e ok.
    E ca si cum pe mine nu ma intereseaza daca ninge sau nu in Congo...
    Insa ei au responsabilitati privind starea natiunii..

    RăspundețiȘtergere
  5. Am aflat azi despre demersul dvs. Vă știu de la tv cazul ,și ca cetățean am trimis și eu o cerere d-lui Preș. Băsescu pentru grțierea dvs., care desigur nu s-a materializat, după cum se vede. Un sfat, un îndemn s-ar cădea să primiți de la cineva care a suferit la fel, (deci nu de la mine), și mă gândeam, citind despre alți români care au făcut temniță grea în comunism pe nedrept , că nu s-a terminat aceasta, dvs fiind un exemplu. Vă doresc sincer să fiți eliberat.Doamne ajută!Cu respect, Luca A.

    RăspundețiȘtergere
  6. am fost colegi de camera in penitenciarul oradea anii 1994,1995,1996,parerea mea este ca e nevinovat daca era vinovat nu facea atatea cereri si greva foamei,dar cineva va platii pt toate astea fii tare mihai,vb cand scapi din iadul ala.decebal dumea oradea

    RăspundețiȘtergere
  7. Toata mizeria e de la oameni. Si toate mizeriile sunt niste greseli. Omul greseste din neglijenta, din lasitate, din comoditate, din obedienta, din consrangere, din nestiinta. Vedeti? -Oricare ar fi motivul greselii lor, e vorba de niste oameni slabi. Ce-ar fi sa incercati sa-i... iertati! Raul poate fi invins prin bine. Nu neaparat ca ei se vor indrepta. Ci ca starea dumneavoastra psihica va fi alta. Omul poate domina prin gradul de intelegere. Activati-va intelegerea, cu orientare spre cei vinovati de situatia in care va gasiti. Sunt vinovati, iar dumneavoastra sunteti nevinovat. Cine e superior? Intelegeti? Pe pisc, sunteti dumneavoastra. In prapastie, sunt ei. Nu va lasati sa alunecati! Dimpotriva: lansati-le o coarda de salvare - coarda sufletului dumneavoastra (eu cred ca) bun, mare si puternic. Sunt nenorociti si ar avea nevoie de ajutor. Stiu ca suferiti cum noi nici nu ne putem inchipui exact. Cati ar putea rezista la ceea ce dumneavoastra, iata, traiti de-atata vreme? Deci... cine e puternicul? Si cine slabul?
    Simtiti ca ati ajuns la capatul rabdarii? Ca nu mai puteti? Ba da, nu "mai" puteti, ci chiar puteti! Veti vedea maine cum va mai trece o zi.
    Fie-va MILA si IERTATI.
    Cu incredere,
    Angela

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca asta credeti ca e solutia cea mai buna...mult succes in initiativa pe care doriti s-o urmati, dar personal, nu cred ca asta e raspunsul la problema.

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca putin...si va elibereaza demonii astia.Mult a fost,putin a mai ramas.Stiu ca in inchisoare timpul trece mult mai greu.
    CEDO trebuia sa ii condamne pe judecatorii aia de la iccj la despagubiri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi Mihai Moldoveanu ar trebui sa fie liber.ICCJ a dispus punerea in libertate de indata a lui Mihai.E o zi mare !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. LA ora asta Mihai MOldoveanu ar trebui sa fie liber.Astazi ICCJ a dispus punerea in libertate de indata a acestuia.Intradevar o zi mare !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine!

    RăspundețiȘtergere