joi, 11 iunie 2009

Ne-am mutat!
Ne gasiti pe www.moldoveanumihai.com !

2 comentarii:

  1. acum am vazut reluarea emisiunii "celebrii sau nu" si am ramas foarte impresionata!de ce nu se face mai multa mediatizare! e nevinovat! oricine ar putea fi in situatia lui! daca pot ajuta cu ceva contactati-ma!succes si rabdare cu carul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Avand in vedere ilegalitatile frecvente pe care le fac magistratii, in hotararile pe care le iau, eu tind sa cred, ca nu este vinovat de crima.

    Numai cele ce mi s-au intamplat mie este suficient ca sa am aceasta tendinta:
    @ Avocatul Poporului s-a transformat din aparatorul (cetateanul Tanasa Traian) in aparatorul institutiilor statului (Decizia nr. 933 din 14 decembrie 2006). A procedat l-a fel ca avocatul familiei Ceausescu care din aparatorul acestei familii s-a transformat in acuzatorul acesteia. Pe deasupra, punctul sau de vedere a fost si este total gresit.

    In loc sa-i apere pe cetateni sau sa taca, AVOCATULUI POPORULUI i-a intrat in sange ca sa-si incalce rolul de aparator al drepturilor si libertatilor persoanelor fizice in raport cu institutiile statului.
    @Curtea Constitutionala a Romaniei,prin Decizia nr. 933 din 14 decembrie 2006, procedand in mod ilegal, decide respingerea exceptiei, punand astfel la indemmana romanilor un document plin de incoerenta si multa multa prostie cu emfaza ! Document edificator asupra faptului ca injustitia, la nivel inalt, este la ea acasa in Romania.
    @ Raspunsul, ambigu, primit la plangerile facute catre Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, fata de aceste doua institutii ale statului, pe 16.01.2008 si respectiv pe 21.01.2008, ma face sa cred ca procurorii nu vor sa-i deranjeze pe AVOCATUL (NE)POPORULUI si JUDECATORII CURTII (NE)CONSTITUTIONALE. In fapt mi-u raspuns numai la o plangere, cea impotriva judecatorilor, dar cred, ca parchetul crede ca mi-a raspuns la ambele plangeri. Cred aceasta deoarece la plangerea impotriva Avocatului Poporului nu mi s-a raspuns inca!!!
    @La Curtea de Apel Suceava ........ .
    @ Etc.

    Cu cat instantele sunt la nivel mai inalt, cu atat mai frecvente si mai grave sunt ILEGALITATILE!!

    Dar, daca se crede nevinovat, nu trebuie sa se sinucida!!!
    Ar fi fost mai bine daca ar fi ucis???

    RăspundețiȘtergere